Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

4. Termtud Epocha Tanulási napló(4.rész)

Negyedik óra:

A negyedik óra eleje jó volt és érdekes, mivel kísélettel indítottunk s azt én sokkal jobban szeretem, amikor szemléltetve van amit tanulunk, mert jobban meg tudom érteni.

A Koricellis kísérlet is  érdekes volt. Tudom hogy nm volt bemutatva eszközökkel csak lerajzolva de akkor is jobban meg lehetett érteni . a lényeg az volt hogy bármilyen mélyre/magasra is emeltuk a csövet, amiben higany volt, a szintje mindig 76 cm-er maradt. Ez ugye azért van mert kell lennie egy olan erőnek,ami eggyenlő vele, hogy ne legyen mozgás.

A párolgásról ismét szó esett, ami ezért jó , mert megtanultuk a páratartalom különböző formáit pl, hogy mi az a telített hő és mi az a relatív páratartalom

Heti összegző: Az órák jók, bár néha ugy érzem ,hogyha 3 ember érti a csoportból akkor le van tudva és tovább haladunk ezen kívül a számolások nnincsenek eléggé levezetve hanem csak gyorsan ( ki nm olvashatott betükkel) le va írva a táblára

Az óra végén megkaptuk a feladatokat, hogy miket kell majd megtanúlni hétfőre, nem volt sok (5) anyag de azért mégis hosszu idő lesz rá mert uye jön a szünet és még a számolásokat at kell nezni, hogy jobban menjenek

0 Tovább

4. Termtud Epocha Tanulási napló(3. rész)

Harmadik óra:

A harmadik óra eleje nagyon jó volt, sok érdekes kísérletet láttunk és végre meg tudjuk magyarázni, hogy miként is vannak ezek a dolgok, ami kísérlet közben történnek, létrejönnek

Viszont a Hidrosztatika nyomásnál teljesen elvesztem... nekem tul sok a számolás, mivel egyébként sem vagyok tul jo matekból, de még meg is kell tanúlnom (már ugye vettük )a nyomások erők stb. jelölését de annyi adat van (és még lesz is ) hogy elég bonyolultan tudom felírni és álltalában össze is gabalyodik minden a fejemben a sok adat láttán...

Ugyhogy igazából csak írtam  ami a táblán volt és ha lemaradtam megkérdeztem másokat ,hogy segítsenek megérteni, hogy hogyan is kell kiszámolni az éppen akkorifeladatokat...

iszont volt benne érdekesség. Szeretem mikor valami érdekesről van szó ami cask igy hozzá kapcsolódik a tanúltakhoz pl. Árkhimédész törvénye és hogy hogyan udta meg a koronáról hogy az valódi arany e vagy nem

0 Tovább

4. Termtud Epocha Tanulási napló (2.rész)

Második óra:

Második órán a hőtannal és a termodinamikával kapcsolatban tanúltunk... érdekesvolt,hogy a testek részecskéi minden irányba mozognak és az is hogy mi az az ENTRÓPIA ,ami a a termodinamika 2. törvényéhez tartozik  és megtanultam azt is hogy mi az a párolgás és már el is tudom mondani nem csak azt hogy amikor valaki föz az edény teteje fehér lesz...

A

0 Tovább

4. Termtud Epocha Tanulási napló

Első óra:

átbeszéltük kb. az első epochaban történt mozgásokat, kölcsönhatásokat  és hogy mi az a súly meg hogy tömeg es ezt azét volt jó, mert legalább fel tudtam eleveníteni és segít megérteni a mostani epochában tanúltaka.

Érdekes volt, hogy igazából a hőmérsékletet nem C betűvel jelöljük, hanem nagy T-vel és a Celsiusnak semmi köze nincsen hozzá, ha ezt ma nem tudom meg egész életemben azt hinném, hogy C a jele...

A halmaz állapotos rész különösen tetszett, mert megértettem, hogy halmazállapotuktól változnak a részecskék helye vagy éppen egy helyben maradnak

Ezenkivűl, mindenki megkapta a saját csoportját, hhogy majd kivel fog dolgozni és ennek nm igazán örülök, mert a videókat nehéz így megcsinálni, hogy senki nm ért ezekhez a dolgokhoz...

2013.03.18 (hétfő)

0 Tovább
12
»

lorantheneh

blogavatar

Termtud Epocha Tanulási naplójának rögzítési helye

Utolsó kommentek